Гаряча лінія 0-800-50-20-55 безкоштовно зі стаціонарних телефонів України
02.06.2015
У магазинах «ЕКО маркет» пройшли заходи в рамках програми контролю якості
У квітні 2015 року в супермаркетах Мережі «ЕКО маркет» по всій Україні пройшли заходи в рамках програми з перевірки якості продукції. Це комплексна програма, яка проходить протягом року і охоплює всі регіони України, де працюють магазини «ЕКО маркет» (всього 106 магазинів в 34 містах України). Програма спрямована на удосконалення таких важливих аспектів, як якість продукції та якість обслуговування покупців, і являє собою комплекс заходів щодо забезпечення контролю якості продукції і високого рівня сервісу для покупців.

Варто зауважити, що поняття «якість обслуговування покупців» передбачає не тільки ввічливість і оперативну реакцію на звернення і прохання покупців, а й актуальність інформації про ціни, спеціальні пропозиції та акції, які постійно проводяться в магазинах «ЕКО маркет».
У ході перевірки особлива увага приділяється контролю чистоти в підсобних приміщеннях, своєчасному вивезенню та утилізації простроченої або неліквідної продукції.
Як складова частина комплексної програми, в Мережі «ЕКО маркет» діє довгострокова програма «Винагорода за уважність», згідно з якою споживач, який виявив продукцію з вичерпаним терміном придатності в торговому залі, може придбати аналогічну свіжу продукцію за ціною 9 копійок.

Для отримання об'єктивних результатів, у програмі перевірки якості беруть участь не тільки представники департаменту контролю якості Мережі «ЕКО маркет», а й незалежні структури. Наприклад, представники громадського руху «Народний контроль» регулярно проводять рейди з перевірки якості продукції на полицях супермаркетів, і відзначають, що мережа «ЕКО маркет» постійно поліпшується і активно працює над тим, щоб неякісного і простроченого товару на полицях супермаркетів не було. Також, для перевірки якості обслуговування споживачів протягом року в магазинах Мережі працює програма «Таємний покупець», завдяки якій перевіряються стандарти якості обслуговування покупців і POS-аудит –перевірка якості продукції третіми особами – вони є важливим компонентом комплексної Програми з перевірки якості в Мережі «ЕКО маркет».

За підсумками перевірок, керівники магазинів «ЕКО маркет» роблять відповідні висновки. Зокрема, вносять зміни в посадові інструкції, проводять роз'яснювальну роботу з персоналом щодо дотримання правил чистоти та особистої гігієни при роботі з продуктами харчування, а також правил внутрішнього розпорядку.

Мережа «ЕКО маркет» постійно працює над підвищенням ефективності роботи і поліпшенням якості обслуговування покупців, це один із пріоритетних напрямків розвитку компанії в 2014 і 2015 рр.

Також, покупці «ЕКО маркет» завжди можуть повідомляти про недоліки в роботі магазинів і окремих співробітників будь-яким зручним способом: за телефоном Гарячої лінії 0 800 50 20 55, через форму зворотного зв'язку на сайті www.eko.com.ua, або на майданчиках «ЕКО маркет» у соціальних мережах. Усі сигнали перевіряються, а пропозиції розглядаються відповідними службами Мережі.

Другие новости
X