Гаряча лінія 0-800-50-20-55 безкоштовно зі стаціонарних телефонів України
Співпраця
За роки роботи компанія «ЕКО» завоювала репутацію надійного і стабільного партнера по бізнесу, вибудовуючи довгострокові та взаємовигідні відносини з компаніями в найрізноманітніших сферах своєї діяльності.

Компанія зацікавлена ​​в надійних постачальниках продукції та послуг для розвитку свого бізнесу (будівельні організації, постачальники торгового обладнання, спецодягу тощо).

Мережа супермаркетів «ЕКО маркет» входить до складу ТОВ «ЕКО», одним з видів діяльності якого є розвиток і управління власною торговельною нерухомістю. Компанія веде активну реалізацію ряду проектів з будівництва нових торговельних точок і перепрофілювання під формат роздрібної торгівлі інших об'єктів нерухомості. У зв'язку з цим існує серйозна зацікавленість в придбанні або оренді об'єктів і земельних ділянок для розширення мережі.

Див. розділ ОРЕНДУЄМО/КУПУЄМО.

На території мережі супермаркетів «ЕКО маркет» ведуть діяльність різні підприємства сфери послуг і торгівлі:
аптечні кіоски, представництва банків, хімчистки, салони стільникового зв'язку, відділи відеопрокату тощо. Також представлені найбільші оператори непродуктового рітейлу України: дитячі супермаркети, магазини взуття, одягу, комп'ютерні салони, салони мобільного зв'язку та ін. Щодня магазини відвідують близько 140 тис. чоловік.

Докладніше про умови оренди – у розділі ОРЕНДАТОРАМ.

Компанія взаємодіє з постачальниками харчової продукції як централізовано, так і локально, за принципом 50/50. Насьогодні мережа співпрацює більш ніж з 500 постачальниками з усієї території України і далекого зарубіжжя.

Див. розділ – ПОСТАЧАЛЬНИКАМ.

Створюється і випускається спеціалізована газета «ЕКО маркет», яка інформує про товари, акції та ціни в магазинах мережі. Вона поширюється поштовими скриньками мешканців прилеглих до магазинів мікрорайонів. Використовується також спільна з постачальниками зовнішня реклама, реклама на телебаченні і радіо.
Регулярно проводяться тематичні свята і дегустації продовольчих товарів, семплінг, розпродажі і консультації, спрямовані на ознайомлення покупців з новими товарами. Великим успіхом користуються сезонні ярмарки та розпродажі, свята відкриття і дні народження супермаркетів.
В період проведення рекламних акцій з постачальниками обсяг продажів марок виробників, які беруть участь в акції, збільшується в кілька разів.

Докладніше див. в розділі РЕКЛАМОДАВЦЯМ.
X